PROCEDURA PRZYZNANIA DOFINANSOWANIA
1. Dofinansowanie jest przyznawane na wniosek rodzica (złożony wyłącznie drogą elektroniczną).Rodzic we wniosku ma obowiązek podać informację o tym, czy dziecko uczęszcza do żłobka oraz wskazać nazwę i adres placówki.
2. Organem właściwym jest ZUS, który ustala prawo do dofinansowania oraz wypłaca dofinansowanie.
3.Dofinansowanie, przysługuje na dziecko, które uczęszcza do żłobka, , jeżeli nie został przyznany na to dziecko rodzinny kapitał opiekuńczy, o którym mowa w ustawie o rodzinnym kapitale opiekuńczym.
4. Formularz z danymi, który mają obowiązek złożyć rodzice do 14.01. 2022 r. do żłobka , jest tylko i wyłącznie na potrzeby uzupełnienia przez placówkę danych w Rejestrze , do których dostęp będzie miał jedynie ZUS ( w celu weryfikacji informacji podanych przez rodziców we wniosku) .
Dodano dnia 29 Grudnia 2021
< powrót do aktualności